• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дистанційне навчання

/Files/images/sho_krashe_distancijne_navchannya_abo_tradicijna_shkola.jpg

Дистанційне навчання на період військового стану

Розклад уроків дистанційного навчання

Розклад дистанційного навчання 1-4 класи 2022-2023 н.р.


Розклад дистанційного навчання 5-8 класи 2022-2023 н.р.

Розклад дистанційного навчання 9-11 класи 2022-2023 н

/Files/images/класрум.png

Інструкція для учнів "Як працювати в Класрум"

Коди доступів для учнів:

Вчитель Голубова Юлія Василівна

Алгебра 9 кл - zhkmocw

Геометрія 9 кл - rwb4tlv

Алгебра 10 кл - klmkkan

Геометрія 10 кл - i2p2sec

Інформатика 7 кл - libbzii

Інформатика 8 кл - wpybs44

Інформатика 9 кл - od3yv5g

Інформатика 10 кл - mcoo6d7

Інформатика 11 кл - cx7uv6u

Вчитель Родзінська Юлія Квентінівна

hocvyi7- алгебра 9;

ovn6cod - геометрія 9;

hptexjz - алгебра 8;

5ignbmu - геометрія 8;

k2k663r - алгебра 7;

iglozpz - геометрія 7;

oh6wk5r - математика 6;

l7oekbp - математика 5

Вчитель Козловська Олена Анатоліївна

Інформатика 2 клас - rmiq4iy

Інформатика 3 клас - cz47ofu

Інформатика 4 клас - wb4ibev

Вчитель Саєнко Світлана Олексіївна

Трудове навчання 7 клас - zmwsou6

Трудове навчання 5 клас - p7l6sxf

Технології - 11 клас - m5ea2ty

Географія 11 клас - 6sniean

Трудове навчання 9 клас - njg7zru

Географія 10 клас - xpkimhq

Трудове навчання 6 клас - kfpqh76

Технології 10 клас - d52gx7v

Географія 9 клас - qr75ems

Трудове навчання 8 клас - gl2ivyx

Географія 8 клас - dspykr2

Вчитель Кононенко Володимир Миколайович

Фізична культура 5 клас - ileevjg

Фізична культура 6 клас - hsgmjxs

Фізична культура 7 клас - ot3plaw

Фізична культура 8 клас - jpr7fa2

Фізична культура 9 клас - kemp4n5

Фізична культура 10 клас - chh3bba

Фізична культура 11 клас - lwc5ysi

Захист України 10 клас - fl5nk5e

Захист України 11 клас - ut6i4bv

Психолог Лисиціна Галина Вікторівна

Психологічна служба - uz7kvdq

Вчитель Копань Галина Василівна

Українська література 5 клас - nggf32a

Українська література 6 клас - z3b6szc

Українська література 7 клас -vvtir3m

Українська література 8 клас - c6o6iyo

Зарубіжна література 5 клас - 7lf6ec5

Зарубіжна література 6 клас - z3b6szc

Зарубіжна література 7 клас - cgtgqk6

Зарубіжна література 8 клас - icw5q6h

Зарубіжна література 9 клас - b4tii4e

Зарубіжна література 10 клас - 4xvd76w

Зарубіжна література 11 клас - ye3lfmf

Вчитель Артеменко Ірина Михайлівна

5 клас - 4h636ar - Вступ до історії та громадянської освіти;

6 клас -sp5c4mt - історія України. Всесвітня історія;

7 клас - hkwe3lm - історія України; qpkpmn5 - всесвітня історія; u4awe6o - курс за вибором. Історія Кіровоградщини;

8 клас - vu43pn2 - історія України; yx5mbgk - всесвітня історія; lephdcg - історія Кіровоградщини;

9 клас - c4g3n6o - історія України; jeawrt2 - всесвітня історія; kdtgaqv - правознавство;

10 клас - nyfhkit - історія України; roc5fzw - всесвітня історія; tnlxrwk - Громадянська освіта;

11 клас - oysuvk6 - історія України; 6grdcax- всесвітня історія

Вчитель Сегеда Юлія Анатоліївна

Фізика 7 клас n2i6q2y

Інформатика 6 клас alh6mme

Природознавство 5 клас yijuilu

Інформатика 5 клас wn5v6my

Фізика 9 клас l5hu2ou

Фізика та астрономія 11 клас g5k7lr2

Фізика 10 клас n5kwxuq

Фізика 8 клас k5esml4

Вчитель Бойко Ірина Сергіївна

Англійська мова 1 клас – cbdtroe

Англійська мова 2 клас – n3r2pca

Англійська мова 11 клас - mvwab7l

Українська мова 5 клас - 4up23qi

Українська мова 6 клас - wq2nmrf

Українська мова 7 клас - mj3ebp2

Українська мова 9 клас - mn6qmdo

Англійська мова 1 клас – zv2zzbl

Англійська мова 2 клас – zoom

Англійська мова 3 клас - zoom

Українська мова 6 клас - 4up23qi

Українська мова 7 клас - pdk3tw2

Українська мова 8 клас - elsbukk

Українська мова 10 клас - 4faubck

Курс за вибором 8 клас - mcsdpf7

Курс за вибором 9 клас - dps5yu3

Вчитель Борусан Валентина Володимирівна

ЯДС - gdfgghq

Українська мова - ahwzaxw

Математика - 5jd5srb

Образотворче мистецтво - z7vwvw4

Фізкультура - twr67yn

Класна година - swlhjag

Вчитель Філіпова Світлана Миколаївна

Математика 3 клас - romn5sy

Українська мова 3 клас - bpbyfqm

ЯДС 3 клас - v4wblci

Фізична культура 3 клас- 5xawlst

Образотворче мистецтво 3 клас - veteocz

Виховні години 3 клас - d4qmjvk

Вчитель Дяченко Тетяна Леонідівна

Образотворче мистецтво 5 клас - letvoqq

Образотворче мистецтво 6 клас - сwghs3tf

Образотворче мистецтво 7 клас - wpdeann

Вчитель Копань Юрій Григорович

Біологія 6 клас - m7yrgwa

Біологія 7 клас - v3qxyh4

Біологія 8 клас - afzr53s

Біологія 9 клас - d7uj4ch

Біологія і екологія 10 клас - hr52wrs

Біологія та екологія 11 клас - 6yfb2rx

Здоров’я, безпека та добробут 5 клас - mjqr52u

Основи здоров'я 6 клас - lrmcpeg

Основи здоров'я 7 клас - 2susivg

Основи здоров'я 8 клас - ue5pw27

Основи здоров'я 9 клас - lkf45v4

Географія 6 клас - dh7q4f7

Географія 7 клас - i4hxtux

Вчитель Лисиціна Галина Вікторівна

Музичне мистецтво:

1-4 клас: hzf7ctb

5 клас: qamiwav

6 клас: 7j5o3j3

7 клас: opqsey Мистецтво:

8 клас: eabrizr

9 клас: yhcz7ft

Основи сім'ї:

10 клас: uvns3h5

Захисти себе від ВІЛ:

11клас: ymxnpoo

Вчитель Єлісєєва Ольга Миколаївна

Українська мова 5 клас - q3hglr3

Українська мова 9 клас - uyk6ohd

Українська мова 11 клас - w7szrrm

Українська література 9 клас - luxt5cx

Українська література 10 клас - pq35znv

Українська література 11 клас - stlkfmi

Вчитель Люта Олена Григорівна

Англійська мова 3 клас - tt2nhig

Англійська мова 4 клас - 3qo3fqk

Англійська мова 5 клас - kjfz5cw

Англійська мова 6 клас - cwtdb2o

Англійська мова 7 клас - fkb6jca

Англійська мова 8 клас - enldiiy

Англійська мова 9 клас - pj3hygb

Англійська мова 10 клас - uteep3q

Вчитель Залевська Наталія Олексіївна

Хімія 7 клас - i4rzmez

Хімія 8 клас - 6svqnwk

Хімія 9 клас - lwkdecc

Хімія 10 клас - rb5kidf

Хімія 11 клас - o6zcq7j

Вчитель Міщаніна Юлія Григорівна

Українська мова - a5ofdvm

ЯДС - 6gnfcpe

Математика - kqhqg7l

Як налагодити освітній процес в умовах дистанційного навчання

Технології дистанційного та змішаного навчання за рік пандемії коронавірусу стали вже звичними для шкіл. Державна служба якості освіти також пристосувала інструментарій проведення інституційного аудиту до умов дистанційної або частково дистанційної роботи закладів. Адаптації потребує організація освітньої діяльності, щоб заклади продовжували працювати якісно та ефективно і в умовах очного навчання, і онлайн. Змінювати слід і всі компоненти системи освітнього процесу школи.

Розглянемо, як директорові та педагогам налагодити роботу в умовах дистанційного навчання.

Організація освітнього процесу

Розклад

Важливо в організації дистанційного навчання узгодити розклад уроків з особливостями проведення онлайн-занять. На формування розкладу впливають освітні програми, навчальні плани, санітарні вимоги тощо, втім є і суб’єктивні чинники, як-от запит від батьків розпочинати заняття пізніше.

Настанови щодо формування розкладу в умовах дистанційного навчання:

● Оберіть єдину інтернет-платформу для розміщення електронних освітніх ресурсів, проведення онлайн-занять.Це мінімізує труднощі та плутанину, зніме дещо проблему комунікації між учасниками освітнього процесу.

● Дотримуйтесь санітарного регламенту та забезпечуйте черговість синхронного й асинхронного навчання.

● Порадьтеся з батьками учнів щодо зручного часу проведення онлайн-занять. В умовах дистанційного навчання розклад можна зміщувати в часі, наприклад розпочинати заняття пізніше, робити тривалу перерву, щоб учні могли перепочити, тощо. Особливо актуальним це є для навчання дітей з особливими освітніми потребами.

● Забезпечте можливість консультацій. В умовах віддаленого навчання в учнів виникає потреба проконсультуватися з учителем. Організація консультаційних годин з різних навчальних предметів дасть змогу компенсувати відсутність особистого спілкування учнів із вчителем.

Інтернет-платформа

Обрання єдиної інтернет-платформи для забезпечення освітнього процесу в умовах дистанційного навчання спростить взаємодію учасників освітнього процесу. Разом з тим, важливо пам’ятати, що учні можуть мати труднощі з доступом до того чи іншого каналу комунікації, інтернет-платформи тощо. У такому разі важливо передбачити для окремих учнів альтернативні рішення.

На що варто звертати увагу при обранні інтернет-платформи для дистанційного навчання:

● Доступність. Обирайте платформу, яка є у відкритому доступі, не потребує встановлення спеціального програмного забезпечення тощо.

● Можливість ідентифікації учасників. Вчитель повинен мати змогу ідентифікувати всіх учнів, зареєстрованих у системі або присутніх на онлайн-уроці. Це перш за все питання безпеки.

● Структурованість матеріалу. Учням буде зручніше працювати із платформою, коли матеріал у ній буде структурований, тобто розміщений у вигляді цілісних навчальних тем, курсів. Це сприятиме організації віддаленої роботи учнів, вибору власної швидкості опанування навчального матеріалу.

● Наявність онлайн-журналу. Учнівство звикло мати доступ до своїх оцінок, переглядати їх у журналі після занять. Можливість робити це онлайн – вимога часу.

● Зворотний зв’язок. Це дасть змогу учням оперативно отримувати відгук від вчителя щодо виконаних завдань тощо.

Педагогічна діяльність

В умовах дистанційного навчання важливо застосувати інші форми й методи роботи. Не зовсім доцільно пропонувати учню опрацювати текст підручника, адже шкільні підручники спрямовані на очне навчання. Учитель має адаптувати навчальні ресурси відповідно до особливостей класу, можливостей учнів. Водночас під час проведення навчальних занять онлайн учитель обмежений у прийомах роботи. Відрізняється і стиль навчання дітей: в онлайн-режимі частина учнів можуть втрачати динаміку, інші ж навпаки – проявляти більшу активність та ліпше засвоювати матеріал. У той же час навчання з використанням дистанційних технологій відкриває нові можливості для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії.

Поради педагогам для роботи в умовах дистанційного навчання:

● Адаптуйте матеріал. В умовах поділу уроку на синхронну та асинхронну частини навчальні матеріали потрібно відповідно адаптувати. Подумайте і визначте, що озвучити під час онлайн-уроку, а яку частину матеріалу надати на самостійне опрацювання, роботу в групах тощо.

● Записуйте та зберігайте онлайн-уроки. Це дасть можливість учням, які пропустили урок, наздогнати матеріал.

● Урізноманітнюйте форми роботи. Дистанційне навчання – це не лише онлайн-уроки (в ZOOM, MS Teams тощо). Онлайн-формат взаємодії дає змогу учням працювати в групах, розробляти проєкти тощо. Партнерство у роботі учнів можна використовувати і під час онлайн-уроку для виконання коротких завдань, і для більш масштабних завдань, що потребують тривалішого часу виконання.

● Приділяйте більше уваги результату, а не процесу. Відсутність достатньої кількості комп’ютерів у сім’ї, проблеми з доступом до інтернету чи інші труднощі можуть завадити учням відвідувати онлайн-уроки. Втім технології дистанційного навчання дають змогу компенсувати відсутність на онлайн-уроці та отримати результат – учні можуть надолужити пропущене, переглянувши запис уроку, ознайомившись із електронними освітніми ресурсами, виконавши завдання.

Важливою частиною успішної педагогічної діяльності умовах за дистанційного навчання є підтримка педагогічного колективу з боку директора.

Як директорові продемонструвати підтримку роботи педагогів в умовах дистанційного навчання?

● Забезпечте методичну та консультаційну підтримку. Організуйте навчання, семінари, обмін досвідом між педагогами.

● Не вимагайте звітності. Робота у дистанційному режимі часто вимагає від педагогів значно більшого часу на підготовку навчального матеріалу та комунікацію з учнями.

● Довіряйте. Надмірний контроль зі сторони керівництва, втручання в роботу вчителя під час використання технологій дистанційного навчання може додавати стресу учасникам освітнього процесу та демотивувати вчителя.

● Забезпечте педагогам повноцінний лікарняний у випадку хвороби. Технології дистанційного навчання, безумовно, дають змогу запобігти поширенню вірусів під час уроків, не перериваючи спілкування учнів між собою та вчителями. Однак педагоги мають право перебувати на лікарняному, не проводячи занять. Це саме стосується й учнів.

Система оцінювання

Зазнали змін і види завдань, які пропонуються учням. Завдання й форми роботи, що використовувалися в умовах очного навчання, можуть бути неприйнятними під час дистанційного. Наприклад, за використання технологій дистанційного навчання неможливо виконати завдання на перевірку знань, відтворення тексту підручника. Очевидно, що змінивши форми роботи під час уроків, потрібно змінювати і форми оцінювання.

Як вчителеві налагодити систему оцін ювання?

● Оприлюднюйте критерії оцінювання до кожного завдання. Так учні наперед розумітимуть, як та за яким принципом формується оцінка.

● Давайте зворотній зв’язок. Практика показує, що в умовах дистанційного навчання найменші учні найбільше потребують детальних роз’яснень та зворотного зв’язку. Негативна оцінка може не дати достатньо інформації для учнів, натомість після пояснення, за що вона отримана, учень зможе порефлексувати про свої помилки.

● Не обмежуйте в часі. Учні мають різну динаміку роботи в онлайн-режимі. А в когось може повільніше працювати комп’ютер чи інтернет. Тому завдання, обмежені в часі, не рекомендовані для оцінювання результатів навчання учнів.

● Шукайте альтернативи. Звичні тестові завдання в умовах дистанційного навчання корисні для саморефлексії учнів. А для контрольних завдань ліпше знайти альтернативні форми, як-от тематичне есе, творче завдання тощо.

Освітнє середовище

За дистанційного навчання значна частину роботи зі створення освітнього середовища стали виконувати батьки, забезпечуючи дитину технікою, доступом до інтернету, облаштовуючи робоче місце. Втім директорові школи не варто забувати про такі важливі аспекти роботи:

● Безпека. Звертайте особливу увагу на безпечність доступу до інтернет-платформи, на якій відбувається дистанційне навчання. Профілі учнів мають бути підписані їхніми іменами.

● Правила поведінки. Звичні правила поведінки у школі не працюють в онлайн-форматі, тому варто адаптувати їх до дистанційного навчання – встановити правила спілкування під час зум-уроків тощо.

● Комунікація з батьками. Дистанційне навчання потребує частішої взаємодії з батьками, зокрема щодо поведінки дітей, їхнього режиму роботи, виконання завдань.

Кiлькiсть переглядiв: 1017

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.