Розклад дистанційного навчання 5-8 класи 2022-2023 н.р.
Алгебра 9 кл - zhkmocw
Геометрія 9 кл - rwb4tlv
Алгебра 10 кл - klmkkan
Геометрія 10 кл - i2p2sec
Інформатика 7 кл - libbzii
Інформатика 8 кл - wpybs44
Інформатика 9 кл - od3yv5g
Інформатика 10 кл - mcoo6d7
Інформатика 11 кл - cx7uv6u
hocvyi7- алгебра 9;
ovn6cod - геометрія 9;
hptexjz - алгебра 8;
5ignbmu - геометрія 8;
k2k663r - алгебра 7;
iglozpz - геометрія 7;
oh6wk5r - математика 6;
l7oekbp - математика 5
Вчитель Козловська Олена Анатоліївна
Інформатика 2 клас - rmiq4iy
Інформатика 3 клас - cz47ofu
Інформатика 4 клас - wb4ibev
Вчитель Саєнко Світлана Олексіївна
Трудове навчання 7 клас - zmwsou6
Трудове навчання 5 клас - p7l6sxf
Технології - 11 клас - m5ea2ty
Географія 11 клас - 6sniean
Трудове навчання 9 клас - njg7zru
Географія 10 клас - xpkimhq
Трудове навчання 6 клас - kfpqh76
Технології 10 клас - d52gx7v
Географія 9 клас - qr75ems
Трудове навчання 8 клас - gl2ivyx
Географія 8 клас - dspykr2
Фізична культура 5 клас - ileevjg
Фізична культура 6 клас - hsgmjxs
Фізична культура 7 клас - ot3plaw
Фізична культура 8 клас - jpr7fa2
Фізична культура 9 клас - kemp4n5
Фізична культура 10 клас - chh3bba
Фізична культура 11 клас - lwc5ysi
Захист України 10 клас - fl5nk5e
Захист України 11 клас - ut6i4bv
Психологічна служба - uz7kvdq
Українська література 5 клас - nggf32a
Українська література 6 клас - z3b6szc
Українська література 7 клас -vvtir3m
Українська література 8 клас - c6o6iyo
Зарубіжна література 5 клас - 7lf6ec5
Зарубіжна література 6 клас - z3b6szc
Зарубіжна література 7 клас - cgtgqk6
Зарубіжна література 8 клас - icw5q6h
Зарубіжна література 9 клас - b4tii4e
Зарубіжна література 10 клас - 4xvd76w
Зарубіжна література 11 клас - ye3lfmf
5 клас - 4h636ar - Вступ до історії та громадянської освіти;
6 клас -sp5c4mt - історія України. Всесвітня історія;
7 клас - hkwe3lm - історія України; qpkpmn5 - всесвітня історія; u4awe6o - курс за вибором. Історія Кіровоградщини;
8 клас - vu43pn2 - історія України; yx5mbgk - всесвітня історія; lephdcg - історія Кіровоградщини;
9 клас - c4g3n6o - історія України; jeawrt2 - всесвітня історія; kdtgaqv - правознавство;
10 клас - nyfhkit - історія України; roc5fzw - всесвітня історія; tnlxrwk - Громадянська освіта;
11 клас - oysuvk6 - історія України; 6grdcax- всесвітня історія
Фізика 7 клас n2i6q2y
Інформатика 6 клас alh6mme
Природознавство 5 клас yijuilu
Інформатика 5 клас wn5v6my
Фізика 9 клас l5hu2ou
Фізика та астрономія 11 клас g5k7lr2
Фізика 10 клас n5kwxuq
Фізика 8 клас k5esml4
Англійська мова 1 клас – cbdtroe
Англійська мова 2 клас – n3r2pca
Англійська мова 11 клас - mvwab7l
Українська мова 5 клас - 4up23qi
Українська мова 6 клас - wq2nmrf
Українська мова 7 клас - mj3ebp2
Українська мова 9 клас - mn6qmdo
Англійська мова 1 клас – zv2zzbl
Англійська мова 2 клас – zoom
Англійська мова 3 клас - zoom
Українська мова 6 клас - 4up23qi
Українська мова 7 клас - pdk3tw2
Українська мова 8 клас - elsbukk
Українська мова 10 клас - 4faubck
Курс за вибором 8 клас - mcsdpf7
Курс за вибором 9 клас - dps5yu3
ЯДС - gdfgghq
Українська мова - ahwzaxw
Математика - 5jd5srb
Образотворче мистецтво - z7vwvw4
Фізкультура - twr67yn
Класна година - swlhjag
Математика 3 клас - romn5sy
Українська мова 3 клас - bpbyfqm
ЯДС 3 клас - v4wblci
Фізична культура 3 клас- 5xawlst
Образотворче мистецтво 3 клас - veteocz
Виховні години 3 клас - d4qmjvk
Образотворче мистецтво 5 клас - letvoqq
Образотворче мистецтво 6 клас - сwghs3tf
Образотворче мистецтво 7 клас - wpdeann
Біологія 6 клас - m7yrgwa
Біологія 7 клас - v3qxyh4
Біологія 8 клас - afzr53s
Біологія 9 клас - d7uj4ch
Біологія і екологія 10 клас - hr52wrs
Біологія та екологія 11 клас - 6yfb2rx
Здоров’я, безпека та добробут 5 клас - mjqr52u
Основи здоров'я 6 клас - lrmcpeg
Основи здоров'я 7 клас - 2susivg
Основи здоров'я 8 клас - ue5pw27
Основи здоров'я 9 клас - lkf45v4
Географія 6 клас - dh7q4f7
Географія 7 клас - i4hxtux
Вчитель Лисиціна Галина Вікторівна
Музичне мистецтво:
1-4 клас: hzf7ctb
5 клас: qamiwav
6 клас: 7j5o3j3
7 клас: opqsey Мистецтво:
8 клас: eabrizr
9 клас: yhcz7ft
Основи сім'ї:
10 клас: uvns3h5
Захисти себе від ВІЛ:
11клас: ymxnpoo
Українська мова 5 клас - q3hglr3
Українська мова 9 клас - uyk6ohd
Українська мова 11 клас - w7szrrm
Українська література 9 клас - luxt5cx
Українська література 10 клас - pq35znv
Українська література 11 клас - stlkfmi
Англійська мова 3 клас - tt2nhig
Англійська мова 4 клас - 3qo3fqk
Англійська мова 5 клас - kjfz5cw
Англійська мова 6 клас - cwtdb2o
Англійська мова 7 клас - fkb6jca
Англійська мова 8 клас - enldiiy
Англійська мова 9 клас - pj3hygb
Англійська мова 10 клас - uteep3q
Хімія 7 клас - i4rzmez
Хімія 8 клас - 6svqnwk
Хімія 9 клас - lwkdecc
Хімія 10 клас - rb5kidf
Хімія 11 клас - o6zcq7j
Українська мова - a5ofdvm
ЯДС - 6gnfcpe
Математика - kqhqg7l
Технології дистанційного та змішаного навчання за рік пандемії коронавірусу стали вже звичними для шкіл. Державна служба якості освіти також пристосувала інструментарій проведення інституційного аудиту до умов дистанційної або частково дистанційної роботи закладів. Адаптації потребує організація освітньої діяльності, щоб заклади продовжували працювати якісно та ефективно і в умовах очного навчання, і онлайн. Змінювати слід і всі компоненти системи освітнього процесу школи.
Розглянемо, як директорові та педагогам налагодити роботу в умовах дистанційного навчання.
Організація освітнього процесу
Розклад
Важливо в організації дистанційного навчання узгодити розклад уроків з особливостями проведення онлайн-занять. На формування розкладу впливають освітні програми, навчальні плани, санітарні вимоги тощо, втім є і суб’єктивні чинники, як-от запит від батьків розпочинати заняття пізніше.
Настанови щодо формування розкладу в умовах дистанційного навчання:
● Оберіть єдину інтернет-платформу для розміщення електронних освітніх ресурсів, проведення онлайн-занять.Це мінімізує труднощі та плутанину, зніме дещо проблему комунікації між учасниками освітнього процесу.
● Дотримуйтесь санітарного регламенту та забезпечуйте черговість синхронного й асинхронного навчання.
● Порадьтеся з батьками учнів щодо зручного часу проведення онлайн-занять. В умовах дистанційного навчання розклад можна зміщувати в часі, наприклад розпочинати заняття пізніше, робити тривалу перерву, щоб учні могли перепочити, тощо. Особливо актуальним це є для навчання дітей з особливими освітніми потребами.
● Забезпечте можливість консультацій. В умовах віддаленого навчання в учнів виникає потреба проконсультуватися з учителем. Організація консультаційних годин з різних навчальних предметів дасть змогу компенсувати відсутність особистого спілкування учнів із вчителем.
Інтернет-платформа
Обрання єдиної інтернет-платформи для забезпечення освітнього процесу в умовах дистанційного навчання спростить взаємодію учасників освітнього процесу. Разом з тим, важливо пам’ятати, що учні можуть мати труднощі з доступом до того чи іншого каналу комунікації, інтернет-платформи тощо. У такому разі важливо передбачити для окремих учнів альтернативні рішення.
На що варто звертати увагу при обранні інтернет-платформи для дистанційного навчання:
● Доступність. Обирайте платформу, яка є у відкритому доступі, не потребує встановлення спеціального програмного забезпечення тощо.
● Можливість ідентифікації учасників. Вчитель повинен мати змогу ідентифікувати всіх учнів, зареєстрованих у системі або присутніх на онлайн-уроці. Це перш за все питання безпеки.
● Структурованість матеріалу. Учням буде зручніше працювати із платформою, коли матеріал у ній буде структурований, тобто розміщений у вигляді цілісних навчальних тем, курсів. Це сприятиме організації віддаленої роботи учнів, вибору власної швидкості опанування навчального матеріалу.
● Наявність онлайн-журналу. Учнівство звикло мати доступ до своїх оцінок, переглядати їх у журналі після занять. Можливість робити це онлайн – вимога часу.
● Зворотний зв’язок. Це дасть змогу учням оперативно отримувати відгук від вчителя щодо виконаних завдань тощо.
Педагогічна діяльність
В умовах дистанційного навчання важливо застосувати інші форми й методи роботи. Не зовсім доцільно пропонувати учню опрацювати текст підручника, адже шкільні підручники спрямовані на очне навчання. Учитель має адаптувати навчальні ресурси відповідно до особливостей класу, можливостей учнів. Водночас під час проведення навчальних занять онлайн учитель обмежений у прийомах роботи. Відрізняється і стиль навчання дітей: в онлайн-режимі частина учнів можуть втрачати динаміку, інші ж навпаки – проявляти більшу активність та ліпше засвоювати матеріал. У той же час навчання з використанням дистанційних технологій відкриває нові можливості для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії.
Поради педагогам для роботи в умовах дистанційного навчання:
● Адаптуйте матеріал. В умовах поділу уроку на синхронну та асинхронну частини навчальні матеріали потрібно відповідно адаптувати. Подумайте і визначте, що озвучити під час онлайн-уроку, а яку частину матеріалу надати на самостійне опрацювання, роботу в групах тощо.
● Записуйте та зберігайте онлайн-уроки. Це дасть можливість учням, які пропустили урок, наздогнати матеріал.
● Урізноманітнюйте форми роботи. Дистанційне навчання – це не лише онлайн-уроки (в ZOOM, MS Teams тощо). Онлайн-формат взаємодії дає змогу учням працювати в групах, розробляти проєкти тощо. Партнерство у роботі учнів можна використовувати і під час онлайн-уроку для виконання коротких завдань, і для більш масштабних завдань, що потребують тривалішого часу виконання.
● Приділяйте більше уваги результату, а не процесу. Відсутність достатньої кількості комп’ютерів у сім’ї, проблеми з доступом до інтернету чи інші труднощі можуть завадити учням відвідувати онлайн-уроки. Втім технології дистанційного навчання дають змогу компенсувати відсутність на онлайн-уроці та отримати результат – учні можуть надолужити пропущене, переглянувши запис уроку, ознайомившись із електронними освітніми ресурсами, виконавши завдання.
Важливою частиною успішної педагогічної діяльності умовах за дистанційного навчання є підтримка педагогічного колективу з боку директора.
Як директорові продемонструвати підтримку роботи педагогів в умовах дистанційного навчання?
● Забезпечте методичну та консультаційну підтримку. Організуйте навчання, семінари, обмін досвідом між педагогами.
● Не вимагайте звітності. Робота у дистанційному режимі часто вимагає від педагогів значно більшого часу на підготовку навчального матеріалу та комунікацію з учнями.
● Довіряйте. Надмірний контроль зі сторони керівництва, втручання в роботу вчителя під час використання технологій дистанційного навчання може додавати стресу учасникам освітнього процесу та демотивувати вчителя.
● Забезпечте педагогам повноцінний лікарняний у випадку хвороби. Технології дистанційного навчання, безумовно, дають змогу запобігти поширенню вірусів під час уроків, не перериваючи спілкування учнів між собою та вчителями. Однак педагоги мають право перебувати на лікарняному, не проводячи занять. Це саме стосується й учнів.
Система оцінювання
Зазнали змін і види завдань, які пропонуються учням. Завдання й форми роботи, що використовувалися в умовах очного навчання, можуть бути неприйнятними під час дистанційного. Наприклад, за використання технологій дистанційного навчання неможливо виконати завдання на перевірку знань, відтворення тексту підручника. Очевидно, що змінивши форми роботи під час уроків, потрібно змінювати і форми оцінювання.
Як вчителеві налагодити систему оцін ювання?
● Оприлюднюйте критерії оцінювання до кожного завдання. Так учні наперед розумітимуть, як та за яким принципом формується оцінка.
● Давайте зворотній зв’язок. Практика показує, що в умовах дистанційного навчання найменші учні найбільше потребують детальних роз’яснень та зворотного зв’язку. Негативна оцінка може не дати достатньо інформації для учнів, натомість після пояснення, за що вона отримана, учень зможе порефлексувати про свої помилки.
● Не обмежуйте в часі. Учні мають різну динаміку роботи в онлайн-режимі. А в когось може повільніше працювати комп’ютер чи інтернет. Тому завдання, обмежені в часі, не рекомендовані для оцінювання результатів навчання учнів.
● Шукайте альтернативи. Звичні тестові завдання в умовах дистанційного навчання корисні для саморефлексії учнів. А для контрольних завдань ліпше знайти альтернативні форми, як-от тематичне есе, творче завдання тощо.
Освітнє середовище
За дистанційного навчання значна частину роботи зі створення освітнього середовища стали виконувати батьки, забезпечуючи дитину технікою, доступом до інтернету, облаштовуючи робоче місце. Втім директорові школи не варто забувати про такі важливі аспекти роботи:
● Безпека. Звертайте особливу увагу на безпечність доступу до інтернет-платформи, на якій відбувається дистанційне навчання. Профілі учнів мають бути підписані їхніми іменами.
● Правила поведінки. Звичні правила поведінки у школі не працюють в онлайн-форматі, тому варто адаптувати їх до дистанційного навчання – встановити правила спілкування під час зум-уроків тощо.
● Комунікація з батьками. Дистанційне навчання потребує частішої взаємодії з батьками, зокрема щодо поведінки дітей, їхнього режиму роботи, виконання завдань.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.